چاپ بک لایت

چاپ بک لایت

چاپ بک لایت متریالی است که در سازه هایی که از پشت به انها نور تابیده می شود مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای بک لایت عبور نوردهی بسیار بالا آن است که جلوه ای بسیار زیبایی به عکس می دهد و مورد توجه قرار می گیرد .

از این نوع کار در موارد زیر استفاده می شود:
بک لایت دارای قابلیت های زیر است :
  • نوع جنس : بک لایت ۴۲۰گرم پشت براق۲۱۰میکرون مات
  • کیفیت چاپ : هدهای نسل جدیدEpsonبا قدرت چاپDpi2880 و ماندگاری رنگ بالا

پی وی سی خشک

این نوع از بک لایت جنس نسبتا خشکی دارد و  اگر تا شود،  آن مانند کاغذ باقی خواهد ماند. برای لایت باکس هایی مناسب است که غالبا از فلگسی ساخته شده اند. این نوع چاپ ضد آب نمی باشد و برای فضای داخل می باشد. اگر میخواهید از این متریال برای فضای بیرونی یا محیط های باز استفاده کنید حتما می بایست آنرا با لمینت سفارش دهید.

پارچه ای

این نوع بک لایت یک نوع پارچه پشت نور می باشد که با دستگاه فلت بد و یو وی چاپ می شود و کیفیت بالایی دارد. این نوع متریال خشک نیست و  همانند پارچه می باشد. از این چاپ بک لایت برای لایت باکس هایی استفاده می شود که قرار است روی آن کشیده بشود. باین نوع چاپ ضد آب می باشد و دارای مقاومت بالایی می باشد میتوان از آن در محیط های خارجی و داخلی  استفاده نمود.

پی وی سی نرم 

این نوع از بک لایت فلکسی نرم می باشد و دارای کیفیتی به  بالاتر از فلکسی  می باشد و نقاط ظعف چاپ فلکسی را ندارد. از این نوع متریال میتوان برای محیط های داخلی و خارجی استفاده کرد. این متریال را میتوان با دستگاه یو وی و اکوسالونت چاپ کرد و بصورت کشیده شدن روی تابلو نصب می شود.

چاپ بک لایت
blank
blank
بکلایت
blank
بک لایت